26 Ağustos 2014 Salı

Kızlık Zarı Nasıl Dikilir Videosu

Kızlık zarı nasıl dikilir videosu
2014 yılında İstanbul'da kızlık zarı nasıl dikilir diye soran çok hastamız oluyor , hatta himenoplasti ameliyatını videosunu izlemek isteyenlerde aza değil . Gerek tıbbi etik , gerekse hastaların gizlilik haklarından dolayı kızlık zarı dikimi operasyonunu yani himenoplastiyi videoya çekip seyrettirmek mümkün değildir , ama temsili olarak animasyonla hazırlanmış bir kızlık zarı dikimi videosunu bu yazımızda yayınlıyoruz. İzleyebilirsiniz. Bu yazımızda kızlık zarı dikimi nasıl yapılır ayrıntılı olarak anlatacağız ve en gerekli bilgileri vereceğiz. Öncelikle bize telefonla soru sorabileceğiniz veya WhatsApp üzerinden yazabileceğiniz iletişimlerimizi verelim 0212 227 5519 Turktelekom , 0532 221 3007 Turkcell ( WhatsApp , SMS , Viber gibi uygulamalar bu hatta yüklü ) , 9542 215 7274 Vodafone , 0532 441 9825 Turkcell hatlarımızı gece gündüz demeden arayabilirsiniz. Telefonlara en kıdemli asistanım Esra hanım bakıyor , sıcak ses tonu ve humanist yaklaşımları ile sizi rahatlatacaktır eminim. Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya söylüyor.

1- Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya kimdir necidir ?
www.drturgaykarakaya.com
3- Google+ üzerinden ulaşın : plus.google.com/+turgaykarakaya/posts
4- Facebookta arkadaş olun, her an bişiiler sorabilirsiniz hem : www.facebook.com/turgay.karakaya.507
5- Twitter'den ekle: twitter.com/jinekologdr ( Onbinlerce takipçi )
6- E-mail atın: jin.op.dr.turgay.karakaya@gmail.com
7- WhatsApp'tan DİREKT DOKTORLA GÖRÜŞÜN 0532 221 3007
8- Kürtaj hakkındaki yazılarımı okuyun :

9- Kızlık zarı dikimi hakkındakiler :

www.kizlikdikim.com
10- Randevu alarak gelin :
0212 227 5519 ( Turktelekom )
0532 221 3007 ( Turkcell ) - WhatsApp , Viber , SMS bu hatta var.
0532 441 9825 ( Turkcell )
0542 215 7274 ( Vodafone )
11- Skype üzerinden arayın veya mesaj yazın : Skype kullanıcı adı: " dr.turgay.karakaya "
12- FUE yöntemi kalıcı saç ekimi fiyatları için:
www.sacekimiavrupa.com
13- instagramda takip et : instagram.com/drturgaykarakaya
14- Youtube.com'da videolara bakın : http://www.youtube.com/watch?v=gXu6cNETA5A

Kızlık zarı nasıl dikilir video anlatım 


1- Hastanın kabulu
2- Kızlık zarı muayenesi ( bekaret testi )
3- Hastanın jinekolojik masaya yerleşmesi
4- Vajina girişinin lokal anesteziklerle uyuşturulması
5- Vajina yan duvarından ince bir flep tabakası kaldırılarak kızlık zarı ringine dikilmesi
6- Hastanın dikim sonrası masadan kakarak yürüyerek gündelik hayatına geri dönmesi


Kızlık zarı dikimi fiyatı


2014 yılında İstanbul'da kızlık zarı dikimi fiyatları yaklaşık olarak .... tl seviyelerinden başlar , genellikle bu ücretler yaza aylarında uygulanan indirimli fiyatlardır. Sonbaharda üniversitelerin açılması ile yaşanan aşırı taleplerden dolayı fiyatlarda .... TL lere yadar çıkabilir. Ayrıca flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi İstanbul'da kızlık zarı dikimi yapan yerlerde .... tl civarında iken , kilolu ve vajina girişi büyük olan hastalara uygulanan çift kat flep yöntemi için yaklaşık .... tl gibi fiyat verilmektedir. Yine kızlık zarı dikimi ve vajina daraltma operasyonu aynı seansta gerçekleşirse .... tl kadar masraf çıkmaktadır.

Kızlık zarı dikimi anlaşılır mı ?


Layıkı ile yapılmış bir kızlık zarı dikimi nerdeyse hiç anlaşılmaz. Cinsel deneyim açısından doğumsal kızlık zarı ile tama yakın ihtimalle aynı hissiyatı oluşturur. Penisin vajina içine 2 cm kadar sokulması ile kızlık zarı yırtılarak üzerindeki kan damarları parçalanır ve dolayısı ile belirgin kızlık zarı kanaması ortaya çıkar.

Kalıcı kızlık zarı dikimi


İstanbul'da en fazla tercih edilen bekaret tamir metodu kalıcı kızlık zarı dikimi yani flep yöntemidir. Yukarıda kızlık zarı nasıl dikilir paragrafında bahsettiğimiz yöntem flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimidir. Yaklaşık 25 dakika süren ve lokal anestezi altında yani bölgesel uyuşturma ile gerçekleştirilen operasyondan sonra herhangi bir istirahate bile gerek duymadan yürüyüp işinize gücünüze geri dönebilirsiniz. Dikişler 20 gün içinde kendiliğinden eriyerek yokolur ve altından yepyeni kızlık zarı ortaya çıkar . Artık yeni kızlık zarınız cinsel ilişkiye hazırdır , ister hemen istesenizde yıllar sonra bile cinsel ilişkiye girseniz tama yakın olasılıkla kızlık zarı kanaması ortaya çıkar.

Geçici kızlık zarı dikimi 


2014 yılı öncesi 30 yılda sürekli flep yöntemi kalıcı kızlık zarı yaptık. Nadiren yani vakaların sadece %10 luk bir dilimi geçici kızlık zarı tercih etti , onun sebebide vakti kalmayan ve 2-3 gün içince cinsel ilişki planı yapan bayanların flep yönteminin 20 günlük iyileşmesini bekleyecek vakti olmamasıdır. Geçici kızlık zarı dikiminin en kötü tarafı dikimden sonra 2-3 gün içinde ne yapacaksanız yapacaksınız , zira daha fazla dayanmamasıdır.

Kızlık zarı dikimi ve vajina daraltma 


Artık himenoplastide yeni moda kızlık zarı dikimi ile baraber vajina daraltmada yapmak yönündedir. Özellikle dikim öncesi yoğun cinsel hayat sebebi ile vajinasında genişleme hissden bayanlar sadece kızlık zarılarını eski haline getirmekle yetinmeyip aynı seansta vajina daraltma ameliyatınıda atlatmak istiyorlar. Böylece cinsel organda A'dan Z'ye herşeyi full orijinal hale getirmektedirler. İstanbul'da kızlık zarı diken yerlerde kızlık zarı dikimi ve vajina daraltma aynı seansta yapılırsa yaklaşık .... tl gibi fiyat istenmektedir.

Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya
Kadın hastalıkları ve doğum uzmanı

Mezuniyet Cerrahpaşa tıp fak 1983
0212 227 5519 ( Turktelekom )
0532 221 3007 ( Turkcell ) - WhatsApp , Viber , SMS bu hatta var.
0532 441 9825 ( Turkcell )
0542 215 7274 ( Vodafone )

11 yorum:

  1. Hocam kızlık zarı diktirmeyi düşünüyorum. Size internette rastladım Adıyamadan geleceğim günübirlik dönmem gerekiyor . Umarım aynı gün kızlık zarı dikimi hepsi biter ve geri dönebiliirm. Ayrıca kızlık zarı nasıl dikilir anlatmışsınız gerçi ama ben telefonlada sizi arayarak karşılıklı sohbet şeklinde dinlemek istiyorum mümkünse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Uçakla kızlık zarı diktirmeye gelip aynı gün geri dönen birçok hastamız var. Hatta avrupadan bile birçok hasta o şekilde geliyor. Telefonla bize istediğiniz zaman ulaşarak aklınıza takılan herşeyi , kızlık zarı dikimi nasıl yapılır vs sorabilirsiniz.

      Sil
  2. 23 Ağustos 13:13 - kızlık zarı nasıl dikilir diye soran hasta 1408261619: Hocam merhaba.telefonunuzu internetten buldum. Bir kac sorum olacakti uygun oldugunuzda acaba whatsaptan cevaplandirabilirmisiniz tesekkurler
    23 Ağustos 13:13 - Op. Dr. Turgay Karakaya: Size öncelikle bana ulaşabileceğimiz ve bilgi alabileceğiniz kanalları göndereyim , tüm görüşmelerimizi gizli tutuyoruz:
    facebook.com/kurtajfiyatlari
    twitter.com/jinekologdr
    0212 227 5519 Muayenehane
    0532 221 3007 Turkcell
    0532 441 9825 Turkcell
    0542 215 7274 Vodafone
    23 Ağustos 13:13 - Op. Dr. Turgay Karakaya: buyrun
    23 Ağustos 13:14 - kızlık zarı nasıl dikilir diye soran hasta 1408261619: Mutlaka aramam mi gerekli yogunsunuz sanirim
    23 Ağustos 13:17 - Op. Dr. Turgay Karakaya: yazın
    23 Ağustos 13:19 - kızlık zarı nasıl dikilir diye soran hasta 1408261619: Flep yontemi ile kalici tamir ve daraltma operasyonunu sizde olmak istiyorum sizi cok arastirdim. Kendim hemsireyim. Gizlilik acisindan acaba orada calisan arkadasim varmidir goren duyan olurmu seklinde psikolojik olarak cekincelerim cok. birkez gelip hem muayene hemde aynianda islem olmak istiyorum
    23 Ağustos 13:20 - kızlık zarı nasıl dikilir diye soran hasta 1408261619: Iki islem birarada ucret nekadar olur bunu ogrenmek istiyorum
    23 Ağustos 13:21 - Op. Dr. Turgay Karakaya: sadece flep indirimli xxxx
    23 Ağustos 13:21 - Op. Dr. Turgay Karakaya: flep + daraltma xxxx
    23 Ağustos 13:21 - Op. Dr. Turgay Karakaya: full gizli kalır merak etmeyin
    23 Ağustos 13:22 - kızlık zarı nasıl dikilir diye soran hasta 1408261619: Indirim ne zamana kadar devam ediyor
    23 Ağustos 13:22 - Op. Dr. Turgay Karakaya: 15 eylül
    23 Ağustos 13:22 - kızlık zarı nasıl dikilir diye soran hasta 1408261619: Tesekkur ediyorum onumuzdeki aya randevu almak icin tekrar rahatsiz edecegim.iyi calismalae
    23 Ağustos 13:28 - Op. Dr. Turgay Karakaya: tamam

    YanıtlaSil
  3. 28 Ağustos 22:20 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Merhaba
    28 Ağustos 22:20 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Birşey sorabilirmiyim
    28 Ağustos 22:21 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Lütfen yardımcı olun
    28 Ağustos 22:21 - Op. Dr. Turgay Karakaya: buyrun
    28 Ağustos 22:23 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Ben yaklaşk iki saat önce sevgilimle sürtünme yoluyla birşeyler yaşadm üzerimizde pantolon vardı bakireydim istemeden oldu farknda degildim o yaptı naptysa eve geldiğimde kanama vardı durum nedir
    28 Ağustos 22:23 - Op. Dr. Turgay Karakaya: zar bozulmuş olabilir
    28 Ağustos 22:24 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Başka
    28 Ağustos 22:24 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Hamile kalma durumu falan
    28 Ağustos 22:25 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: ?
    28 Ağustos 22:27 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Cevap bekliyorum çok kötüyüm
    28 Ağustos 22:34 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: ?
    28 Ağustos 22:45 - Op. Dr. Turgay Karakaya: olabilir belli olmaz
    28 Ağustos 22:45 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Acı falanda olmadı ama
    28 Ağustos 22:46 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Ne yapıcam şimdi
    28 Ağustos 22:46 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Nolur yardım edin
    28 Ağustos 22:47 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: 18 yaşndaym daha
    28 Ağustos 22:59 - Op. Dr. Turgay Karakaya: adet tarihi geçerse test yapın
    28 Ağustos 23:00 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Ya olursa nasıl önliycem şimdiden
    28 Ağustos 23:00 - Op. Dr. Turgay Karakaya: bu safhada yapacak birşey yok
    28 Ağustos 23:01 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Sizce olurmu birşey
    28 Ağustos 23:01 - Op. Dr. Turgay Karakaya: belli olmaz
    28 Ağustos 23:02 - sürtünme yolu ile kızlık zarı bozulması ve gebelik olurmu diye: Tahminen

    YanıtlaSil
  4. 28 Ağustos 21:42 - anal seks ile dikilmiş kızlık zarı bozulurmu diye soran hasta: Merhana çok utanarak bşrley sorcam sözlüm kızlık zarı dikimi yaptırdı anal seksle kızlık zarına zarar gelirmi lüyfen cevap verin
    28 Ağustos 21:42 - Op. Dr. Turgay Karakaya: gelmez
    28 Ağustos 21:43 - anal seks ile dikilmiş kızlık zarı bozulurmu diye soran hasta: Çok sağolun iyi geceler
    28 Ağustos 21:43 - Op. Dr. Turgay Karakaya: r e

    YanıtlaSil
  5. 24 Ağustos 18:36 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Slm nasilsiniz
    24 Ağustos 18:36 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Sizden bi konuda bilgi almak istiyorum
    24 Ağustos 18:38 - Op. Dr. Turgay Karakaya: Size öncelikle bana ulaşabileceğimiz ve bilgi alabileceğiniz kanalları göndereyim , tüm görüşmelerimizi gizli tutuyoruz:
    facebook.com/kurtajfiyatlari
    twitter.com/jinekologdr
    0212 227 5519 Muayenehane
    0532 221 3007 Turkcell
    0532 441 9825 Turkcell
    0542 215 7274 Vodafone
    24 Ağustos 18:38 - Op. Dr. Turgay Karakaya: buyrun
    24 Ağustos 18:41 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Benim arkadasim kalici kizlik zari dikirdi
    24 Ağustos 18:42 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Suanda iliskiye girmek istiyor ama cin setti gibi duvar önünde hic bisey yasayamiyor
    24 Ağustos 18:43 - Op. Dr. Turgay Karakaya: kime diktirmiş
    24 Ağustos 18:44 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Yaa istanbulda bi doktora doktorun adini hatirlamiyorum
    24 Ağustos 18:44 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Diktireli 20 gün oldu
    24 Ağustos 18:44 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Sizce normal bi durum mu
    24 Ağustos 18:44 - Op. Dr. Turgay Karakaya: standart bir dikim olamaz o
    24 Ağustos 18:46 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Nasil yani daha açık yazarmisiniz
    24 Ağustos 18:46 - Op. Dr. Turgay Karakaya: flepte ince bir tabaka yapılır
    24 Ağustos 18:47 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Doktoru iliskiye girmeden en gec 1 hafta once gelmesi gerektigini işlem yapmasini gerektigi söylemiş yoksa iliskiye giremeyecegini soylemis
    24 Ağustos 18:50 - Op. Dr. Turgay Karakaya: öyle bir uygulama yok
    24 Ağustos 18:51 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Yani işlem bi defa yapiliyor ve bi defa daha doktorun mudahale etmesine gerek yok yani
    24 Ağustos 18:51 - Op. Dr. Turgay Karakaya: bize avrupadan hastalar geliyor uçakla . aynı gün geri dönüyorlar ; bir daha gelme ihtimalleri bile yok
    24 Ağustos 18:53 - Op. Dr. Turgay Karakaya: jinekolojide anlattığınız şekilde bir jimenoplasti yok
    24 Ağustos 18:53 - Op. Dr. Turgay Karakaya: himenoplasti
    24 Ağustos 18:53 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Arkadasim islemi yaptirdiktan sonra 10 gün boyunca oturamadi kalkerken yururken dahi zorlandi surekli kanamasi oluyordu 20 gun boyunca tendirdiyotla dikislerin üzerine bakim yapti
    24 Ağustos 18:54 - Op. Dr. Turgay Karakaya: çok büyük bir operasyon yapılmış ozaman
    24 Ağustos 18:55 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Bildiginiz dikisleri var peki boyle bi uygulama normal mi
    24 Ağustos 18:56 - Op. Dr. Turgay Karakaya: hayır normal değil
    28 Ağustos 21:16 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Sizin kizlik
    Zari dikimi ücreti ne kadar
    28 Ağustos 21:16 - başka doktora kızlık zarı diktirmiş hasta soruyor 1408291349: Daraltma yapilmayacak kalici kizlik zari dikimi ucreti ne kadar
    28 Ağustos 21:26 - Op. Dr. Turgay Karakaya: xxxx

    YanıtlaSil
  6. İyi günler. kızlık zarımı kalıcı diktirmek istiyorum.Fiyat alabilir miyim.Daraltma olmayacak.

    YanıtlaSil
  7. Kızlık Zarı Dikimi Adana: Hocam iyi akşamlar soru sorabiliyor muyum
    11 12 2015, 22:37 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Tabi
    11 12 2015, 22:37 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Kusura bakmayın
    11 12 2015, 22:37 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Adana'dan yazıyorum. Ben kızlık zarı dikimi için rahatsız ettim
    11 12 2015, 22:39 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Kızlık zarımı daha önce diktirmiştim nişanlımla ilişkiye girdik 40 gün sonra düğünüm var flep yöntemi yaptırabilir miyim şimdi
    11 12 2015, 22:39 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Ailesi önem verdiği için diktirmek istiyoruz
    11 12 2015, 22:41 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Bi de günübirlik İstanbul'a gelmem sorun olur mu Adana'da bunu yapan varmı bilmiyorum
    11 12 2015, 22:43 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Havaalanına 10 dakikayız .. aynı gün geri uçarsınız hemen
    11 12 2015, 22:43 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: İstanbul dışında garantili olmaz
    11 12 2015, 22:44 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Yani Bi sorun falan olursa kontrol için tekrar Nasıl Gelecem
    11 12 2015, 22:44 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Yani yolculuk esnasında Bi sorun yaşamam değil mi
    11 12 2015, 22:45 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Vajina daraltma da düşünüyorum rica etsem bana bir fiyat verseniz
    11 12 2015, 22:54 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Yolculuk hiç sorun olmaz.. yüzlerce hastamız geliyor gidiyor uzaklardan
    11 12 2015, 22:55 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Teşekkürler ben randevu alacam sizden
    11 12 2015, 22:55 - Kızlık Zarı Dikimi Adana: Pazartesi arayıp
    11 12 2015, 22:59 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ok

    YanıtlaSil
  8. Gnd hocam kızlık zarı nasıl dikilir video izleyebilirmiyim birde ya hocam bande çok akıntı varda gelsem haftaya baka bilir misiniz.8
    27 02 2016, 08:25 - Kızlık Zarı Kanaması: .
    27 02 2016, 08:25 - Kızlık Zarı Kanaması: ?
    27 02 2016, 08:25 - Kızlık Zarı Kanaması: Peynir şeklin de bide kasinti olyorum
    27 02 2016, 08:27 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Tabi
    27 02 2016, 08:28 - Kızlık Zarı Kanaması: Bide şunu sorcam flep de daraltma işlemi yapınız o bi mudetcemi süremi?
    27 02 2016, 08:38 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Yapılan işlem ilişkiye girmezseniz bozulmaz
    27 02 2016, 08:39 - Kızlık Zarı Kanaması: Girdim sadece sormak istediğim şey daraltma yaptinizya o dar kalması bi müddet sonra gecicekmi
    27 02 2016, 08:39 - Kızlık Zarı Kanaması: Kan mm oldu
    27 02 2016, 08:41 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Evet. O daraltma gerdeğe yönelik yapılır ama vajina daraltma ameliyatı ayrıca yapıyoruz kapsamlı olarak o kalıcıdır
    27 02 2016, 08:44 - Kızlık Zarı Kanaması: Hmm anladim bana ufak dokunuş yapıcam demiştiniz onun için sordum hni yaptığınızda
    27 02 2016, 08:44 - Kızlık Zarı Kanaması: Tskler haft perşembe gelcem hocam
    27 02 2016, 08:44 - Jin Op Dr Turgay Karakaya: Ok

    YanıtlaSil
  9. Hocam iyi akşamlar kalıcı kızlık zarı dikimi ile ilgili fiyat almak istiyordum
    22 03 2016, 18:24 - -: Teşekkür ederim birde kızlık zarı nasıl dikilir video izlemek istiyorum
    22 03 2016, 18:27 - -: Ödeme nakit mi oluyor yoksa kredi kartı da olabilir mi
    22 03 2016, 18:34 - Jin op dr turgay karakaya: Kartta olur

    YanıtlaSil
  10. Merhaba hocam rahatsız ediyorum kusura bakmayin kızlık zarı nasıl dikilir videosu izlemiştim ,kızlık zarının yırtılıp kanamaması hakkında bir soru sorucam.adli tıp notlarında kızlık zarı yırtılması az yada çok kanamalıdır yaziyor bazı hocalarda damarlanma az olursa cok az yada hiç kanama olmaz diyor hangisi doğru acaba beni aydınlatırsanız sevinirim şimdiden çok tesekkur ederim hocam kolay gelsin iyi çalışmalar
    24 05 2016, 15:10 - Jin op dr turgay karakaya: Teorik olarak kanar tabi ama bazen çok az olduğundan vajinal salgıya karışır gider farkedilmez
    24 05 2016, 15:10 - Jin op dr turgay karakaya: www.kizlikzarikanamasi.com
    24 05 2016, 15:10 - Jin op dr turgay karakaya: Tıklayın
    24 05 2016, 15:11 - -: Anladım hocam tesekkurler

    YanıtlaSil

Yasal Uyarı : Blogumuza yorum , soru ve dialog gönderirken bu içeriğin diğer ziyaretçiler tarafıncada okunabileceğini göz önünde bulundurarak isim , adres , telefon gibi size özel bilgiler girmekten kaçınınız. Yanlışlıkla gönderdiğiniz veya sonradan vazgeçtiğiniz içeriklerinizi sildirmek için bizi arayınız. Ayrıntılar için " Site kullanım kuralları ve Yasal uyarılar" bölümüne bakınız.